29 November -2012

Och inskolningen lider mot sitt slut. Sista dagen idag, och imorgon är hon ledig och nästa vecka börjar allvaret. Ska strax göra eld och bära in ved så jag slipper göra det med Evelina imorgon! Och sen ska jag nog inte göra något speceillt förrän hon ska hämtas, skulle vilja julpynta mer, men det är bättre och vänta til helgen eftersom det egentligen inte ska göras förrän på Söndag, men jag bestämde mig att börja lite då det är mycket på i helgen! Är super nöjd med vardagsrummet, och matsalen ska nog få sig en ny omgång, är inte riktigt nöjd över hur det blev därinne, och såklart kommer det kort också, men måste hitta sladden till kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0