8 November -2012

Och här sitter jag i min ensamhet, mitt i natten. Har blivit väldigt dåligt med egentiden för mig i det här huset, och det börjar märkas på humöret, men för hoppningsvis blir det bättre så småningom, om inte annat när jag ska börja jobba. (Vilket det är väldigt blandade känslor inför)
Evelina har börjat krångla på kvällarna, ikväll var första kvällen på länge när det inte var några sura miner hos någon av oss faktiskt. Annars när hon väl somnat så kan hon ha vaknat efter en timme och vägrat sova igen. Men nu sover hon hela nätterna igen (längesedan nu) Och vaknar okej tid på morgonen då min ända ensamtid är ca.10 minuter.
Så nu när vi fått ordning på nätterna igen blir det är träna och låta henne sova i sin säng också! Kommer bli jätte  svårt mest för mig skulle jag kunna tro, men för hennes skull så tror jag att det är bra om hon sover i sin säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0