Jag kan om jag vill.

Idag vaknade E vid halv nio, vilket är en väldigt bra tid, men eftersom jag inte sovit riktigt inatt så kändes det som klockan skulle vara sju när hon slog upp sina ögon! Men efter några minuter så är vi redo för dagen! Och idag är jag trött på att det ser förjävligt ut överallt, vill ha ett fint hem, och komma någon vart! Så vi har varit på övervångingen idag och fixat och ställt undan det jag flyttat upp så nu ser det okej ut igen!
Jag tror att jag har kommit in i en deprimerad period, blandade känslor inför dagis och jobb start, skulle säkert vara bättre att gå tillbaka till jobbet om jag fick vara där jag var innan jag gick hem, men så är det tyvärr inte. Och helst så skulle jag såklart vilja vara hemma mamma, men det går ju inte ekonomiskt, vill ju att vi ska kunna göra någonting också och inte bara leva på det minimala.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0