Tjuvstart.

I helgen tjuvstartade jag med julpyntet i ett rum, och kan såklart inte låta bli att fortsätta :) Hittade min nya fina julstjärna som jag köpte på rea förra året och såklart har jag väntat ett helt år att få upp den, och nu ÄNTLIGEN! Det var svårt att komma på vart den skule vara, men tror jag hittade det perfekta fönstret till den. Vill beställa nya julgardiner till köket, men det måste tyvärr vänta eftersom det ska upp nya tapeter som FÖRHOPPNINGSVIS kommer upp senast till helgen, har nämligen bestämt att om det går bra att jag går i från dagis resten av veckan också så ska jag försöka hinna måla när Evelina är där, och då kommer tapeterna upp till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0