No woman, No cry

Idag ringde mäklarn oss och gav oss lite info angående ett hus och tyckte att vi skulle gå vidare med att sälja våran hus, men vi vill ju inte sälja vårat hus om det inte finns några papper eller hus klara. Har ju inte ens ett hus till 90% så då kan vi ju inte sälja vårat hus känns det som, men det tycker väl han eftersom han antagligen vill sälja det åt oss.. Så nu är det återigen bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa helt enkelt.
 
Igår ringde jag till polisen och gjorde en polisanmälan för första gången i mitt liv, och jag hoppas att jag slipper det fler gånger, jag har nämigen blivit utsatt för bedrägeri att någon beställer saker i mitt personnummer och jag vet ingenting förrän det kommer inkasso brev i min postlåda. har varit snäll länge nog nu och nu får det vara nog! Måste tänka på mig och min familj i första hand och det är precis det jag gör nu så får det vara jobbigt ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0