Påbörjat.

Då har jag ÄNTLIGEN börjat med målningen inne på Evelinas rum! Som jag skrivit förut så har jag slipat och nu är det målat det som måste målas med pensel och så glömde jag såklart att köpa en lite roller idag så det får jag fixa imorgon så det blir klart! Under tiden sitter Evelina så nöjd i sin spjälsäng och leker, flyttade in den så hon är i samma rum och det är fönster öppna så det luktar inge färg alls nästan!
Igår kväll smsade jag med lillasyster och då har hennes kille gjort slut IGEN, samma sak förra helgen, och så har vi smsat nu på dagen och idag har han en ny tjej, högstadiet säger jag bara! Men det är så jobbigt att se henne så ledsen och det hjälper ju inte vad man säger just nu, det är lika jobbigt iallafall.


Matlida och en väldigt liten Evelina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0